19 Mayıs 2009 Salı

Prison Break Spoiler

4. sezon sondan 3. bolumu izlemeyenler okumasinlar bunu. gerci bitaneme istemeden spoil ettim bolumun sonunu ama size etmiyim bari izlemediysenz... :)

nasil olur yahu, niye oldurduler sanki michael scofield'i, ne gerek vardi simdi, illa vurucu bi final yapmanin tek yolu bu mudur... zaten bitiyo dizi ne diye olduruyosun adami... hic begenmedim...

lost da uc bolum yayinlayip sezon sonuna geliyo, daha yeni baslamisti 5. sezon yaw ne ara bitti, bidahaki sezon da tee bidahaki seneyeymis, e ben ne anladim bu isten.....

neyse bitsin de kendimize birazcik daha bol vakit ayirabilelim degil mi, birazcik daha cok kitap okuyabilelim, birazcik daha cok spor yapabilelim... vs vs... :) ama greys anatomy'nin sezonunun bitmesine uzuldum hakkaten, how i met your mother var bi de izledigim, onu da yazayim bari eksik kalmasin, o da super hakketen, cok eglenceli... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder